FRESH POINT

141

 

Model biznesowy Yogo Factory Fresh Point skierowany jest do właścicieli już istniejących lokali, którzy chcą przeznaczyć część powierzchni pod sprzedaż produktów pod marką Yogo Factory Fresh Point.
Yogo Factory Fresh Point wyróżnia się prostymi i jasnymi zasadami współpracy oraz bardzo konkurencyjnymi warunkami, dzięki czemu bariera wejścia w ten model jest stosunkowa niewielka. Oto zalety koncepcji Yogo Factory Fresh Point:

Dodatkowe źródło dochodu
Stałe i profesjonalne wsparcie regionalnego koordynatora i serwisu
Regularne dostawy produktów
Przygotowanie projektu wraz z adaptacją lokalu
Niskie koszty inwestycji (już od 10.000 zł)
Prowadzenie działalności pod znaną i rozpoznawalną marką na rynku polskim
Urozmaicenie dotychczas sprzedawanego asortymentu
Krótki okres zwrotu inwestycji (poniżej 1 roku)
Wyjątkowy produkt
Niewielka powierzchnia niezbędna do otwarcia punktu Yogo Factory Fresh Point
Dodatkowy impuls sprzedażowy
Bezpłatne szkolenia produktowe i sprzedażowe
Możliwość sprzedaży wiązanej (kawa, jogurt mrożony)
Niski koszt eksploatacji urządzeń
Szybki proces przygotowania i otwarcia punktu
Brak opłaty za przystąpienie do sieci
Wsparcie marketingowe i promocyjne , w tym przekierowanie dużej bazy stałych klientów do lokalu
Sprzedaż prowadzona przez obsługę istniejącego lokalu